هتل های 4 ستاره کیش
نوشته شده توسط : المیرا

هتل سورینت مریم کیش

 هتل سورینت مریم هتلی زیبا با نمایی متاثر از سبک معماری اروپایی (باروک) در چهار طبقه متشکل از 56 اتاق و سوئیت بنا شده است . فاصله کم هتل تا ساحل و اسکله تفریحی ، تالار شهر،مراکز اصلی خرید مانند بازارهای مروارید ، پردیس 1 و 2 ، مرکز تجاری ،هایپر مارکت و... این امکان را به مسافران تور کیش می دهد تا در صورت تمایل مسیرها را در فصول مناسب پیاده طی کنید و از هوای مطبوع جزیره بهره مند شوید.  تا خدمات شایسته تری را به مسافران تور کیش عرضه کند.

امکانات  هتل سورینت مریم کیش:

هتل سورینت مریم جزو معدود هتل هایی است که از تکنولوژی کنترل هوشمند (BMS) برای خدمت رسانی به میهمانان استفاده می کند . با تجهیز هتل به سیستم هوشمند ، وسایل الکترونیکی هر اتاق مانند روشنایی ، تهویه مطبوع ، سرمایش و گرمایش و ... همزمان با ورود مسافر به صورت خودکار فعال می شوند . امکانات این سیستم مدرن شرایط مناسب تری برای تامین آسایش و آرامش میهمانان تور کیش فراهم میکند.

یکی دیگر از خدمات هتل سورینت مریم امکان استفاده از تلوزیون اینترنتی ( IPTV) است. این سیستم علاوه بر پخش شبکه های تلویزیونی دارای آرشیو دیداری شنیداری ، مشاهده صورتحساب ، دسترسی به اینترنت، اطلاعات مراکز گردشگری ، اعلام اوقات شرعی و وضعیت آب و هوا می باشد.
با اقامت در هر یک از 56 اتاق هتل سورینت مریم ، میتوانید از روم سرویس ، رستوران ،اینترنت بی سیم پر سرعت ، صندوق امانات، مینی بار و تشریفات فرودگاهی (رفت و برگشت) استفاده کنید.

 کافی لانژ هتل

کافی لانژهتل سورینت مریم 24 ساعته با طنین دلنواز پیانو پذیرای مهمانان گرامی است. انواع نوشیدنی های سرد و گرم ، با بهترین کیفیت سرو می گردد. کافی لانژهتل سورینت مریم محیط آرام و دلپذیری را برای شما مسافران تور کیش  فراهم می کند.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف کیش مجموعه هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت، در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره به بهره برداری رسید.هتل 4 ستاره صدف موقعیت جغرافیایی مناسب هتل صدف کیش جذابیت این مکان اقامتی را دو چندان کرده است. هتل صدف بعنوان یکی از بهترین هتل‌های کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى٫ ورزشى٫ تفريحى و رستوران‌ها و کافى شاپ‌هاى متعدد، سالن بيليارد و بولینگ، اينترنت وايرلس، در خدمت شما مسافران گرامی  تور کیش  می باشد.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل صدف کیش:

 استخر، سونا و جکوزی , رستوران کوه نور، رستوران ایتالیایی کولیزه، رستوران دلفین، رستوران چینى دورین, کافی شاپ, مینی بار, کافی نت، اینترنت بی سیم, آرایشگاه زنانه, میز بیلیارد فوتبال دستی, سالن بدنسازی 

گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل ارم کیش

شما میتوانید اوقاتی خوش همراه با آرامش را در هتل ارم کیش سپری کنید. هتل 4 ستاره ارم در بلندترين منطقه سياحتي شمال شرقي جزيره زيباي کيش واقع گرديده که مشرف به درياي نيلگون خليج فارس با يکصد هزار متر مربع عرصه و اعيان مي باشد و مجهز به سيستم تهويه مطبوع مرکزي ومحيطي سر سبز با درختان نخل وگل وگياه و محوطه سازي زيبا و آبنماهاي پر طراوت است.مسافران تور کیش با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

امکانات هتل ارم کیش:

هتل 4 ستاره ارم داراي ۲۱۰ اتاق،۳۰ رويال و پرزيدنت سوئيت در ساختمان اصلي و۱۴۰ سوئيت آپارتمان در محوطه و دو استخر و سونا با کليه امکانات مراکز و فروشگاههاي تجاري، رستوران، کافي شاپ هاي متنوع با انواع غذاهاي ايراني وخارجي،رستوران گردان ،رستوران سنتي ،فست فود،تالارهاي مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنين دو سالن آمفي تئاتر ۵۰ و۴۰۰ نفره و يک سالن کنفرانس ۴۰ نفره است.

گالري و سالن چند منظوره کلوپ ورزشي و تفريحي وسالن بيليارد از ديگر امکانات هتل ارم مي باشد. ساخت پلکاني هتل ارم  باعث گرديده که ۸۰ درصد اتاق هاي آن روبه دريا باشد واتاق هاي روبه جزيره نيز به خاطر اشراف کامل بر جزيره کيش و زيبائيهاي بي نظير آن، ارزشي برابر اتاق هاي روبه دريا دارد . سوئيت آپارتمان هاي محوطه در ميان باغي از نخلستان و گل و گياه و فضاي سبز واقع گرديده است که گذراندن اوقاتی خوش در جزیره زیبای کیش برای گردشگران تور کیش فراهم میاورد.

 

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش که در میدان امیر کبیر کیش می باشد که از هتل های ۴ ستاره و هتلی مناسب برای مسافران تور کیش میباشد. فاصله هتل آریان کیش از فرودگاه در حدود ۷ کیلومتر است.این هتل در ضلع شرقی بازار مرواید می باشد .رستوران های خاص جزیره کیش مانند خانه اسپاگتی و … نیز در فاصله کمی از هتل آریان کیش قرار دارد و اگر طرفدار غذاهای متفاوت هستید می توانید در فاصله کمی از هتل آریان کیش به رستوران های خوبی بروید .اگر قصد خرید و گردشگری در کیش را داریدهتل آریان کیش از بازارهای جزیره کیش ، مرکز تجاری ، زیتون ، بازار پردیس و پانیذ فاصله کمی دارد و با داشتن موقعیت عالی در جزیره کیش یکی از بهترین هتل های کیش برای اقامت و گردشگری در کیش می باشد 

امکانات هتل آریان کیش:
هتل آریان کیش دارای اتاق دو تخته و سه تخته و چهار تخته  که شامل دو تخت و ظرفيت نفر اضافه ندارد و مجهز به:تلفن,تلويزيون,يخچال,مبلمان,سرو يس فرنگي و حمام و ... میباشد.هتل ۴ ستاره آریان کیش واقع در میدان امیرکبیر و در بخش تجاری جزیره کیش با داشتن ۵ اتاق ۲ تخته ، ۴۴ اتاق ۳ تخته ، ۹ اتاق ۴ تخته و ۱۱ سوئیت رویال و امکانات و خدمات رفاهی پذیرای گردشگران تور کیش می باشد ..پذیرایی صبحانه هم برای اقامت کنندگان دارد. همچنین با داشتن کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۳۰ نفر که با ظرفیت ۱۲۰ نفر به صورت بوفه نیزدر اختیار مسافران گرامی می باشد.

برای راحتی میهمانان در هتل آریان کیش ترتیبی داده شده که میهمانان تور کیش می توانند صبحانه خود را در اتاق های خود میل نمایند و رستوران هتل آریان کیش نیز در تمامی وعده های غذایی در خدمت میهمانان عزیز  می باشد .

 

هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید .این هتل 4 ستاره با داشتن ۱۵۲ اتاق با چشم انداز زیبا که ظرفیت این اتاق ها معادل ۱ تا ۵ نفر می باشد پذیرای گردشگران تور کیش است .در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در میدان امیرکبیر جزیره کیش یکی از هتلهای مطرح چهار ستاره کیش واقع شده است.همچنین هتل آنا کیش دارای حیاط و محوطه ی زیبا و دلباز اختصاصی می باشد که میهمانان تور کیش می توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند .

امکانات هتل آنا کیش:

ترانسفر فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، یک شب شام رایگان در هتل داریوش ، تخفیف پارک دلفینها و پرندگان ، تخفیف کشتی تفریحی کیش رز میباشد.از امکانات رفاهی و تفریحی هتل آنا کیش می توان به استخر، سونا ، جکوزی ، ماساژ ، پيست دوچرخه سواري ، سالن بدن‌سازي ، سالن بيليارد و سالن ورزشي اشاره کرد .

سایر خدمات هتل آنا کیش شامل تلفن ، اينترنت ، تلويزيون ، یخچال ، تهويه مطبوع كامل‌ ، سرويس فرنگي ، سشوار ، ماهواره ويدئو و راديوي مركزي ، کافي شاپ ، رستوران ، لابي ، مينى بار ، روم سرويس‌ ، خانه داري ۲۴ساعته ، سالن برگزاري مراسم ، تالار كنفرانس ، تالارهاي چند منظوره ، خدمات لباس‌شويي ‌و خشکشويي ، خروجي اضطراري‌ ، برق اضطراري‌ ، پله اضطراري‌ ، سيستم اطفاي حريق ، صندوق امانات ، اجاره ماشين ، تاکسي سرويس ، پارکينگ ، فروشگاه در هتل ، گشت سياحتى جزيره و گشت بازارها می باشد .مسافران تور کیش با اقامت در هتل آنا کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش از هتل های 4 ستاره کیش میباشد که در موقعیت عالی و در جزیره زیبای کیش، مقابل بازار زیتون، بلوار دریا، هتل آرامش کیش واقع شده و از نزديکی به بازارهای اصلی کیش نظير: بازار ونوس و  بازار مريم ، بازار زيتون ، بازار مرکز تجاری و همچنین دسترسی آسان به مراکز تفريحی نظير: اسکله‌ی بزرگ تفريحی ، بولينگ مريم ، مرکز ورزش های دريايی و غيره برخوردار می باشد . هتل آرامش کیش به تازگی (دی ماه ۱۳۹۰) افتتاح شده است و آماده خدمت رسانی به مهمانان تور کیش می باشد .

امکانات هتل آرامش کیش:

اتاق های هتل آرامش کیش نمای زیبایی از دریا و نمای جزیره کیش را به معرض نمایش می گذارند . خدمات هتل آرامش کیش شامل: صبحانه بوفه ، رستوران رز ، لابي ، کافی شاپ آرامش ، لاندري ، استقبال فرودگاهی ، خشکشویی ، اينترنت در لابي و اينترنت در اتاق ، ماهواره ، خدمات گردشگری و تورهای تفریحی ، پارکينگ ، آسانسور ، صندوق امانات ، فضاي سبز ، سیستم اعلام و اطفای حریق ، برق اضطراری و … می باشد .مسافران تور کیش  با اقامت در هتل آرامش کیش می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوندو لحظات خوشی را سپری کنند.

 

هتل پارمیدا کیش

هتل ۴ستاره پارمیدا کیش در اوایل اسفند ماه سال ۱۳۹۳ روبروی پارک شهر کیش افتتاح و شروع به کار نمود. این هتل در کنار مرکز تجاری کیش واقع شده و از موقعیت عالی جهت دسترسی به مکانهای دیدنی جزیره برخوردار است. فاصله هتل پارمیدا تا فرودگاه با ماشین تنها ۲۰ دقیقه می باشدکه باعث جذب مسافران تور کیش میشود.

 

امکانات هتل پارمیدا کیش:

هتل پارمیدا ازاتاق های ۱ تخته ،۲ تخته و سوئیت تشکیل شده است . اتاق های زیبا و لوکس هتل پارمیدا از چیدمان و طراحی منحصر به فردی برخوردار می باشد . مبلمانی راحت ، نور کافی و پنچره هایی رو به مناظر شهر از ویژگی های این اتاق های مدرن است . اما امکانات ویژه ای که در اتاق ها به گردشگران تور کیش عرضه می شود شامل : حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، تلویزیون ال سی دی و تلفن می باشد.

 

این هتل ۴ ستاره که به تازگی در جزیره زیبای کیش افتتاح شده است از امکانات رفاهی – تفریحی بسیاری ازجمله استخر ، جکوزی، کافی شاپ ۲۴ ساعته، رستوران ، اسپا ، اینترنت در اتاق و … برخوردار می باشد. مسافران تور کیش با اقامت در هتل پارمیدا می توانند از امکانات آن به صورت رایگان استفاده کنند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. مسافران تور کیش که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند به مجتمع تجاری نزدیک هتل بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه نمایند. همچنین هتل دارای سالن کنفرانس منحصر به فرد با اتاق های مالاقات در اندازه های مختلف می باشد که محل مناسبی برای سازمان های خصوصی و یا جلسات کاری و اداری می باشد.

 

 

هتل گراند کیش

هتل ۴ ستاره گراند کیش با برخورداری از موقعیت عالی در جزیره کیش که حدودا ۸ دقیقه با ماشین تا فرودگاه کیش فاصله دارد و به مساحت پنج‌هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زيربناي شش‌هزار و ۴۰۰ مترمربع تا دريا حدود ۷ دقيقه و تا بازار ونوس (نزديکترين بازار تا هتل ) ۵ دقيقه و تا بازار زيتون ۷ دقيقه راه فاصله دارد . هتل ۴ ستاره گراند کیش با داشتن شش طبقه داراي ۶۰ اتاق با قابليت پذيرش ۲۰۰ مسافر پذیرای مسافران تور کیش می باشد .

 

امکانات هتل گراند کیش:

از امکانات هتل ۴ ستاره گراند کیش می توان به یخچال به همراه ميني بار ، سشوار در حمام ، تلفن ، تهويه مطبوع ، تلویزیون ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي , استخر ، سوئیت ، رستوران ، چايخانه سنتي ، کافي شاپ , اینترنت ، سرویس فرنگی، پارکینگ ، حمل و نقل ، نمازخانه ، لابی ، سالن ورزش ، فروشگاه و غرفه ، آسانسور , تاکسي سرويس ، لاندري ، رم سرويس ، خود پرداز و فضاي سبز اشاره کرد .امکانات رایگان هتل گراند کیش شامل صبحانه و ترانسفر رفت برای مسافران تور کیش می باشد.

 

جهت رزرو و خرید  تور کیش  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

  تور کیش بهار 95

تور کیش اردیبهشت 95

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره کیش,شیک ترین هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,با کیفیت ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: